Bisikletle Kıbrıs (ROTA)


Şunu daha büyük bir haritada görüntüle: Kıbrıs Bisiklet Turu Rotası


Bu harita el ile oluşturulmuştur. Buraya işaretlenmiş bazı yerler ve yollar gerçeğinden farklı yerde olabilir. Bu harita kabataslak bilgilendirme amaçlıdır. Tüm sorumluluklar gezginin kendisine aittir.


Nasıl bir rota izledim.
Kıbrrıs turunda yukarıdaki haritadaki rotayı kullandım. Girne'den St Hilarion Kalesi'ne giderken ciddi; bir tırmanış var. Onun dışında hatırı sayılır bir yokuşla karşılaşmadım. Haritaya kamp kurduğum noktalarla birlikte belli başlı noktaları işaretledim. 3. günün rotasında haritada gözükmeyen düzgün, yeni yapılmış bir yol mevcut. Kaplıca Köyü'nden sonra kıyıya paralel bir şekilde giden  bu yol zannediyorum yeni bir yol olduğundan dolayı henüz google'ın haritalarına girememiş. Balalan Köyü'ne ulaşmak için Yedikonuk, Büyükkonuk ve Mehmetçik Köylerinden değil de sahilden giden yolu kullandım.

İlgili Yazılar
Girne-St Hilarion Kalesi(Bisikletle Kıbrıs-1)
St Hilarion Kalesi-Zafer Burnu(Bisikletle Kıbrıs-2)
Zafer Burnu-Gazimağusa-Lefkoşa-Girne(Bisikletle Kıbrıs-3)
Video, Enler, Rota(Bisikletle Kıbrıs-4-Son Bölüm)
Bisikletle Kıbrıs (ROTA)

Yorumlar

  1. Yolcuğunu gelecekte benzer rotayı pedallamanın hayalini kuranlarla paylaşmanız çok güzel, ellerinize sağlık dostum. Eşimle ilk triathlonumuza hazırlanıyoruz, 2020 mayıs ayında Kıbrıs'ta bisiklet turu yapalım dedik, araştırmamızda ilk sizin blogunuz karşımıza çıktı. Çok değerli bilgiler var bizim için. Sağ olun!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya yazınız